Zajmuję się wdrażaniem projektów graficznych w sklep KQS. Przez wdrożenie należy rozumieć wszystkie działania jakie potrzebne są by przenieść Państwa projekt graficzny ( lub przez Państwa grafika ) w sklep internetowy.

Takie wdrożenie może być przeprowadzone na istniejącym Państwa sklepie KQS.store lub na stworzonej kopii sklepu. Taki sklep testowy pozwoli na wprowadzanie bezproblemowych zmian w kodzie, całkowitego wdrożenia projektu oraz da możliwość przetestowania go przed oficjalnym uruchomieniem.

Etapy realizacji

Wdrożenie projektu jest możliwe po wcześniejszej konsultacji ze mną. Projekt należy nam dostarczyć w dowolnej formie:

  • na plikach jpg
  • na plikach PSD ( na warstwach )
  • link do strony gdzie są zdjęcia projektu
  • link do działającej strony ( np. dana templatka z portalu themeforest.net )

Po przesłaniu projektu, następuje konsultacja ( telefoniczna lub e-mailowa ) co do wdrożenia, oraz ustalenie terminu wykonania prac.

Przed wdrożeniem, wystawiana jest faktura pro-forma a jej opłacenie jest konieczne do wykonania pełnego wdrożenia.

Czas realizacji oraz etapy wdrożenia

Wdrożenie projektu w sklep KQS.store składa się z 4 etapów następujących kolejno po sobie:

  1. Omówienie wdrożenia, wytycznych co do projektu i działania  oraz przedstawienie kosztów
  2. Przygotowanie kodu html + css łącznie ze wszystkimi animacjami javascript ( jquery )
  3. Wdrożenie przygotowanego kodu w sklep internetowy ( sklep testowy lub docelowy )
  4. Wykonanie testów oraz ewentualnych poprawek po wdrożeniu

Należy pamiętać, że wdrożenie niektórych elementów w oprogramowanie sklepu KQS nie jest możliwe ( to nie jest dedykowane rozwiązanie pod indywidualne wymagania ), ale posiadam sporą wiedzę od 2007 roku w zakresie wdrożeń oraz pisania dodatków pod to oprogramowanie. Dlatego tez stosuję różnego rodzaju skrypty i dodatki dzięki którym większość elementów wdrożenia jest bezproblemowa w sklepie.

Po wdrożeniu projektu w sklep KQS służę pomocą w zakresie ewentualnej edycji czy ustawień poszczególnych elementów w sklepie. Dodatkowo można zakupić pakiet pomocy technicznej w formie abonamentu gdzie rozwiązuję nietypowe sprawy oraz wykonuję bezpłatne aktualizacje oprogramowania sklepu KQS z zachowaniem pełnej kopii bezpieczeństwa dzięki które w razie problemów jest możliwe przywrócenie sklepu do prawidłowego działania.

Posiadam ograniczoną ilość kluczowych klientów którzy bardzo cenią sobie taką płatną pomoc techniczną i wiedzą, że można na mnie liczyć nawet o każdej porze i w każdej sytuacji.

 

 

 

Dodaj komentarz