Podwyżka cen za licencję oprogramowania KQS.store to nie jedyna zmiana jaka miała miejsce w ubiegłym roku. Aż o 200,00 zł netto zwiększyła się cena za oprogramowanie sklepu. Z początkiem roku 2018 mamy cenę 599,00 zł netto za licencję sklepu na takich samych warunkach jak w roku ubiegłym.

Ostatni rok w KQS był rokiem sporych zmian jeśli chodzi o Multilanguage – czyli zwiększenia możliwości oprogramowania o nowe moduły dla innych języków jak np. ustawienie VAT=0% ( nie tylko dla klienta ale i dla danego kraju ) , dodanie pola „kraj” dla którego mamy możliwość zdefiniowania zupełnie oddzielnych form przesyłek. To jeszcze nie koniec, bo została wprowadzona funkcja umożliwiająca dodanie osobnego adresu dla wersji angielskiej a także możliwość drukowania faktur w języku angielskim.

To także aż 3 oficjalne aktualizacje sklepu: w maju wersja 4.5; w sierpniu wersja 4.6; oraz w listopadzie wersja 4.7.

Zmianie uległy sposoby przypisywania produktów do kategorii, zredukowana została liczba możliwych profili sklepu a co za tym idzie: cechy podstawowe tych profili zostały przeniesione do tego samego miejsca gdzie mogliśmy dodać pozostałe cechy.

Na pewno wielu z Was ucieszyła informacja o pojawieniu się mapki wyboru paczkomatu która pojawia się klientowi podczas składania zamówienia i dzięki temu może on w szybszy i przejrzysty sposób wybrać odpowiedni paczkomat w którym odbierze sobie paczuchę. Podobna opcja w tym samym czasie pojawiła się dla przesyłek wysyłanych przez E-nadawcę jako opcja odbioru w wybranej przez klienta placówce.

Dla zarejestrowanych klientów w sklepie mamy możliwość redukcji pól znajdujących się przy nim jak np. pole na inny adres dostawy, pole regonu, pole skype, pole GG, pole z adresem strony www czy też link z możliwością usunięcia konta przez klienta; a dla zagranicznych kontrahentów możemy zaznaczyć stawkę VAT równą 0%.

Usprawnienia w samej obsłudze zamówień także się pojawiły, mamy możliwość dodawania czy też kopiowania podobnego zamówienia, zostały wprowadzone nowe rozszerzone statystyki sprzedaży, mamy możliwość szybszej edycji cen dla 4 poziomów cenowych a także została wprowadzona szybsza możliwość edycji stanów magazynowych. Pojawiła się też opcja scalania kilku zamówień klienta w jedno zamówienie – przydatne szczególnie w większych sklepach prowadzących dropshipping czy też hurtowniach gdzie w ciągu jednego dnia jest składanych kilka zamówień przez jednego kontrahenta.

Jeśli chodzi o przesyłki, to pojawiły się nowe bezpłatne integracje z firmą kurierską DPD oraz UPS a także integracja z Paczka w RUCHU.

W przypadku SEO zmieniły się przyjazne linki dla producentów, zostały dodane osobne pola meta oraz title dla każdego producenta i to nie tylko w wersji polskiej ale i w pozostałych językach jakie mamy dodane do sklepu.

Kod śledzenia Google Analitycs już nie będzie trudny do wdrożenia przez niektórych z Was, bo została dodana osobna integracja gdzie mamy możliwość nie tylko dodania kodu śledzenia ale też i aktywacji modułu Ecommerce oraz możliwość eksportu produktów do Google Merchant w podstawowej wersji.

Więcej informacji odnośnie poszczególnych zmian jakie pojawiły się w każdej z wersji sklepu możecie znaleźć w poprzednich wpisach na blogu, a jaki będzie kolejny rok?… to już wkrótce.

 

 

Dodaj komentarz