Od samego początku, gdy pojawiły się paczkomaty w sklepie KQS słyszę jeden i ten sam problem : wybór paczkomatu przez kupującego to jakiś absurd. Czy da się to zmienić?
Kupując w sklepach internetowych często zamawiam przesyłki do paczkomatu z uwagi na wygodę i szybkość odbioru. Sam proces zakupowy w sklepie jest prosty a wybór paczkomatu bardzo intuicyjny z miłą dla oka mapką wyboru najbliższego paczkomatu.
Niestety o takiej mapce wyboru można zapomnieć w sklepie KQS gdyż nie zanosi się na zmiany standardowego wyboru paczkomatu. Czasami prostota i minimalizm nie jest dobrym kierunkiem bo w przypadku dużych miast gdzie znajduje się spora ilość paczkomatów – ich wybór to istna katorga. Po wpisaniu w małe pole kodu pocztowego, następuje załadowanie rozwijalnej listy z adresami paczkomatów.
Zbawieniem wielu sklepów KQS byłoby dodanie tej mapki, choć jak na razie nic się nie zapowiada w tej kwestii. Dodatek inpost paczkomaty jest fajnym rozwiązaniem dla sklepu, jednak od strony kupującego jest już mniej kolorowo. Tak, jak wiele rzeczy zmieniało się na przestrzeni lat w oprogramowaniu KQS.store, tak i w tym wypadku mamy nadzieję na jakieś większe zmiany. Przyczyn braku wprowadzonej mapki niestety nie znamy więc pozostaje jedynie czekać z myślą że w najbliższej aktualizacji się to poprawi.
Nawet nie wiedziałem ze tak to działa. Faktycznie wybór paczkomatu to jakaś masakra. Czekam na wiecej wpisów bo na pewno przydadza się niektórym. Sam miałem problemy z instalacją sklepu więc może mały poradnik jak to zrobić. Całkiem prosta jest instalacja kqs.store ale dla niedoświadczonych ludzi może być z tym problem. Byłaby fajna baza wiedzy w jednym miejscu
Odnośnie instalacji sklepu, to opisane jest to na drugim blogu – ale niebawem będzie to chyba połączone w całość, bo tamten blog miał być typowo techniczny ( konfiguracje i opis opcji ) a ten typowo o nowościach i zmianach jakie wychodzą w sklepie KQS. Jestem w trakcje opracowywania nowego menu z podziałem na sprawy techniczne i sprawy aktualne, wiec jeszcze w tym roku zostanie to połączone w całość.
to jeszcze nic, ale odbiór w punkcie przez dodatki a konkretnie integrację KQS z elektronicznym nadawcą to dopiero wyzwanie dla kupującego. Co z tego że sklep jest zintegrowany jak klient nie wybierze swojej placówki? To prawda – mamy 21 wiek a KQS nie nadąża za niektórymi rzeczami.