wybor paczkomatu mapka

Od samego początku, gdy pojawiły się paczkomaty w sklepie KQS słyszę jeden i ten sam problem : wybór paczkomatu przez kupującego to jakiś absurd. Czy da się to zmienić?

Kupując w sklepach internetowych często zamawiam przesyłki do paczkomatu z uwagi na wygodę i szybkość odbioru. Sam proces zakupowy w sklepie jest prosty a wybór paczkomatu bardzo intuicyjny z miłą dla oka mapką wyboru najbliższego paczkomatu.

paczkomat kqs

Niestety o takiej mapce wyboru można zapomnieć w sklepie KQS gdyż nie zanosi się na zmiany standardowego wyboru paczkomatu. Czasami prostota i minimalizm nie jest dobrym kierunkiem bo w przypadku dużych miast gdzie znajduje się spora ilość paczkomatów – ich wybór to istna katorga. Po wpisaniu w małe pole kodu pocztowego, następuje załadowanie rozwijalnej listy z adresami paczkomatów.

paczkomaty kqs

Zbawieniem wielu sklepów KQS byłoby dodanie tej mapki, choć jak na razie nic się nie zapowiada w tej kwestii. Dodatek inpost paczkomaty jest fajnym rozwiązaniem dla sklepu, jednak od strony kupującego jest już mniej kolorowo. Tak, jak wiele rzeczy zmieniało się na przestrzeni lat w oprogramowaniu KQS.store, tak i w tym wypadku mamy nadzieję na jakieś większe zmiany. Przyczyn braku wprowadzonej mapki niestety nie znamy więc pozostaje jedynie czekać z myślą że w najbliższej aktualizacji się to poprawi.

 

3 thoughts on “Problematyczne paczkomaty w sklepie

  1. Nawet nie wiedziałem ze tak to działa. Faktycznie wybór paczkomatu to jakaś masakra. Czekam na wiecej wpisów bo na pewno przydadza się niektórym. Sam miałem problemy z instalacją sklepu więc może mały poradnik jak to zrobić. Całkiem prosta jest instalacja kqs.store ale dla niedoświadczonych ludzi może być z tym problem. Byłaby fajna baza wiedzy w jednym miejscu

    1. Odnośnie instalacji sklepu, to opisane jest to na drugim blogu – ale niebawem będzie to chyba połączone w całość, bo tamten blog miał być typowo techniczny ( konfiguracje i opis opcji ) a ten typowo o nowościach i zmianach jakie wychodzą w sklepie KQS. Jestem w trakcje opracowywania nowego menu z podziałem na sprawy techniczne i sprawy aktualne, wiec jeszcze w tym roku zostanie to połączone w całość.

  2. to jeszcze nic, ale odbiór w punkcie przez dodatki a konkretnie integrację KQS z elektronicznym nadawcą to dopiero wyzwanie dla kupującego. Co z tego że sklep jest zintegrowany jak klient nie wybierze swojej placówki? To prawda – mamy 21 wiek a KQS nie nadąża za niektórymi rzeczami.

Dodaj komentarz