W najnowszej aktualizacji oprogramowania pojawiła się nowość. Od teraz do każdego komunikatu e-mail można dodać dowolny załącznik/plik. Pliki załącznika należy wcześniej umieścić na serwerze ftp w katalogu “download” , a w panelu administratora sklepu edytować dany komunikat e-mail i wybrać z listy odpowiednio wcześniej wgrany plik który doda się automatycznie do wiadomości.
Art. 12 ustawy o prawach konsumenta
1. Najpóźniej w chwili wyrażenia przez konsumenta woli związania się umową na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa przedsiębiorca ma obowiązek poinformować konsumenta w sposób jasny i zrozumiały o: (…).
W przypadku sklepów internetowych wszystkie takie informacje z art.12 ustawy o prawach konsumenta powinny być przekazane w momencie gdy klient dokonuje zamówienia.
Reasumując – warto do komunikatów e-mail dołączyć wszystkie wymagane pliki takiej jak : regulamin sklepu, wzór odstąpienia od umowy.
W koncu jakies dobre rozwiazanie ze strony kqs ktore juz dawno mialo byc w sklepie zrobione, lepiej pozno niz wcale
Czy możecie podać jakieś fajne szablony komunikatów? Bo te domyślne kqs’owe strasznie wyglądają, próbowałam sama pozmieniać ale dla mnie to czarna magia i teraz wiadomość urywa się w połowie.
Pani Magdo – zapraszamy do kontaktu na prywatny adres sucro lub proszę napisać czy możemy skontaktować się na e-mail podany w wiadomości z której Pani napisała. Pomożemy w naprawie komunikatów e-mail oraz przedstawimy ciekawe rozwiązania szablonów wiadomości które dostają klienci po złożeniu zamówienia w sklepie.
Dziękuję bardzo już napisałam do was i czekam na odpowiedz